DCMavCNo_UXHk-1FUWacCOpWJNs Seminar penampilan imej muslimah bersama Heliza Helmi

Seminar penampilan imej muslimah bersama Heliza Helmi

on Thursday, June 13, 2013



Assalamualaikum




"Seminar Penampilan Diri Muslimah" haruslah dihadirkan diri sekiranya ada masa. eh! so Malaysia Online Fashion Showcase 2013 event exclusively for muslimah bakal diadakan 30 June 2013 nanti. kepada yang tinggal berdekatan boleh lah menghadirkan diri ke sini. penyertaan masih dibuka dan yurannya tersangatlah berbaloi. 







PENDAFTARAN MASIH DIBUKA! 
- Seminar Penampilan Diri Muslimah
- Forum Usahawan Hijab Online
- Pameran & Peragaan Fesyen Hijab
- Dan banyak lagi aktiviti menarik yang ada!




Untuk pertanyaan lanjut, sila hubungi 013 2727 377 
Yang lebih menarik Heliza Helmi menjadi selebriti undangan ke majlis ini. seperti yang sedia maklum Heliza Helmi merupakan role model untuk remaja muslimah sekarang. kecantikannya memang tidak dapat dipertikaikan dan cara berfeyen pun mengikut syariat islam. entri ini buktinya "Minaz Boutique dan Heliza Helmi".



 
Pernah jumpa Heliza Helmi kat sini "Gambar comel Heliza Helmi sebagai duta cool blog". memang rugi siapa yang tak join, nak jumpa heliza dan belajar cara berfesyen boleh la. insyaallah korang akan dapat impak yang positif dalam hidup, banyak ilmu baru yang akan korang dapat dan belajar. comel heliza helmi pakai selendang kan? boleh terjah entri ini "Cara pemakaian shawl labuh dari Heliza Helmi hijab".
 Gambar comel Heliza Helmi sebagai duta cool blog
Gambar comel Heliza Helmi sebagai duta cool blog
Cara pemakaian shawl labuh dari Heliza Helmi hijab
 
 
 
asilnya sangat sopan dan comel kan. Geram tengok Heliza Helmi yang berasal dari Terengganu ni. terima kasih Heliza kerana sudi ke Kelantan hari tu "Bicara Selebriti 1 Disember 2012".hehe jom tengok tutorial ini juga "Cara pemakaian tudung bawal" di atas .
 
Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

My Blog List

 
© Sub MHakim Faiz All Rights Reserved